Start nettbutikk med Tingvoll-malen. Kom i gang her.

Salgsbetingelser


Salgsbetingelser

Her finner du informasjon om hvilke vilkår som gjelder når du handler hos oss. Om du ikke får en automatisk bekreftelse på din bestilling via e-post, må du umiddelbart kontakte kundeservice.

PARTENE

Selger: [kundinformasjon]

Bedriftsnavn: [Firma Navn]
Adresse: [Firma Adresse]
TLF: [Firma Telefonnummer]
Epost: [Firma Epost]

Orgnr: [Organisasjonsnummer]

Betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

FRAKT OG GEBYRER

Pris for frakt hos oss er [Fraktpris1] opp til [Fraktgrense], mens du får fri frakt på bestillinger fra [Fraktgrense + 1] kr.

Slik sender vi våre pakker

Vi sender normalt samme dag eller dagen etter bestilling, avhengig av når på dagen du har lagt inn bestilling. I perioder med spesielt stor pågang kan det ta noe lenger tid. I alle tilfeller skal vi ha sendt varen fra oss innen 3 virkedager fra bestilling. Tar det lenger tid, er vår målsetting å gi beskjed om dette via e-post eller telefon. Vil du ha mer nøyaktig beskjed, er det bare å sende en e-post til [Kundeservice Epost].

Alle varer som er tilgjengelige for salg i vår nettbutikk, er på lager hos oss. Det kan likevel forekomme feil i varelagerstatus, eller du kan bestille samtidig som en annen kunde, men den andre kunden er marginalt raskere enn deg med å fullføre sin ordre. Dersom dere begge kjøpte siste eksemplaret, vil dessverre en av dere trekke det korteste strået. I slike tilfeller gjelder «førstemann til mølla» prinsippet.

Du vil få beskjed med e-post når ordren er iverksatt.

Vi bruker Bring

  1. Pakke i postkassen

Pakken får et unikt sendingsnummer og leveres rett i din postkasse, hvis det er plass til den der. Hvis pakken er for stor for postkassen, får du en hentemelding. NB: Husk å sjekke at du oppgir riktig mobiltelefonnummer og e-postadresse, slik at beskjeden kommer frem til deg. Leveringstid er 2-3 virkedager.

  1. Pakke til hentested

Du kan velge å få pakken sendt til et «Pakke til hentested». Du får hentemelding på SMS, e-post eller i appen, og kan hente pakken på ditt lokale hentested. Om pakken ikke hentes, får mottaker inntil 2 påminnelser. Hentefrist er 7 dager.

  1. Post i butikk

Pakken leveres i din postkasse, og du varsles via SMS eller e-post. Hvis pakken ikke får plass i postkassen, mottar du også en SMS eller e-post fra posten, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk.

BETALING

Betaling skjer ved den valgte betalingsløsningen i kassen. Betalingsmåten leveres av Klarna og tilbyr Vipps, kortbetaling, og faktura/delbetaling. Trekk av kort gjøres når varen er sendt. Merk at Vipps reserverer beløpet frem til vi fullfører ordren og beløpet betales.

BETALINGSALTERNATIV

Betaling skjer på følgende måter:

Valuta i NOK,

Priser vises med MVA inkludert.

  • Kredittkort (VISA/MASTERCARD)

Kortopplysninger lagres ikke, og all kortinformasjon blir behandlet via SSL-kryptering.

Vilkår ved fakturakjøp

Personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovverk. Vår PSP (payment service provider) håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt personnummer er også ditt kundenummer hos vår PSP.

Vær oppmerksom på at når du velger delbetaling i forbindelse med ditt kjøp, er dette et tilbud om delbetaling. Den faktiske kontoavtalen inngås senere i forbindelse med at kontoavtalen sendes til din folkeregistrerte adresse.

PAKKER SOM IKKE BLIR HENTET – GEBYR

Pakker som ikke hentes innen 7 dager (for pakke til hentested) eller 3 uker (for pakke i postkassen som er for stor og blitt sendt til hentested), sendes automatisk tilbake til oss. Det vil si at du må betale returfrakt pluss et behandlingsgebyr på [Behandlingsgebyr] for pakker som ikke er blitt hentet.

ANGRERETT OG RETURFRAKT

Vi ønsker selvfølgelig at du skal være fornøyd med varen din. Derfor har du alltid åpent kjøp i 30 dager i vår nettbutikk. Den eneste betingelsen er at varen kommer tilbake til oss i sin opprinnelige stand. Originalemballasjen og eventuelle merkelapper skal legges ved i returen. Hvis du har fått feil vare eller en defekt vare, står vi selvsagt for returkostnaden. Følg instruksjonene som er forklart nedenfor for å sende tilbake dine varer til oss.

Det eneste kravet for retur er at varene ikke er brukt og at originalemballasjen ikke er skadet. Så snart vi har gransket returpakken, og det ikke er noe å utsette på den, skjer tilbakebetalingen. Eventuelle skader

på varen fører til avdrag på tilbakebetalingen (les avsnittet ovenfor).

Returskjema finner du i link i din ordrebekreftelse du fikk på e-post, last dette ned, fyll ut og legg ved forsendelsen.

Returer kan ikke sendes mot postoppkrav eller etterkrav – disse vil ikke bli løst ut. I juli kan behandlingstid ved returer være noe lenger.

TILBAKEBETALING

Skjer via betalingsløsningen som du har valgt. Det er Vipps eller Klarna som betaler pengene tilbake til deg.

REKLAMASJON

Hvis du mottar en defekt eller feilsendt vare, vennligst kontakt vår kundeservice så snart som mulig, men ikke senere enn 14 dager hvis varen er skadet ved levering. Selvfølgelig står vi for fraktkostnaden ved feilsending og reklamasjon.

Dersom det foreligger en mangel ved tingen, må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon).

Når vi har godkjent reklamasjonen, hender ett av følgende:

  • Hvis det er mulig å reparere varen, reparerer vi varen for deg, evt. avtales annen løsning hvis det er en hastesak.
  • Du får en ny identisk vare.
  • Du får tilbake pengene du har betalt for varen.

LOVER OG TVISTER

Kjøp gjennom [kundinformasjon] blir i første rekke styrt av Angrerettloven og Forbrukerkjøpsloven. Mer informasjon om dine rettigheter og plikter som forbruker finner du hos Forbrukerrådet.

PERSONOPPLYSNINGER

I henhold til Personopplysningsloven må vi be deg samtykke til at vi behandler opplysninger om deg. Alle personopplysninger du gir oss eller som vi får greie på, vil bli behandlet av [Firma Navn] i egenskap av personopplysningsansvarlig. Personopplysningene du gir oss kan eventuelt bli brukt for å sikre leveransene til deg, ved kredittprøving, og for å kunne gi deg tilbud og opplysninger om vårt sortiment. Opplysningene du gir oss er kun tilgjengelige for [Firma Navn] og våre nærstående selskap. Du har rett til å ta del av opplysningene som er registrert om deg. Du har alltid rett til å forlange at [Firma Navn] skal fjerne eller korrigere opplysningene som finnes om deg. Ved å godkjenne [Firma Navn] kjøpsvilkår, samtykker du i ovenstående.

MINDREÅRIGE

Hvis du er mindreårig (yngre enn 18 år), må du ha dine foresattes godkjenning for at du kan få bestille hos oss.

TRYKKFEIL

Vi reserverer oss for trykkfeil og feilprissettinger på siden og forbeholder oss retten til å avvise ordre.

Kontakt

Rosenholmveien 25
1404 Trollåsen
+47 99 09 09 25
hei@shoppingnorge.no
Org: 924 568 747

Følg oss

Ønsker du å motta vårt nyhetsbrev?

    0
    Handlekurv
    Handlekurven din er tom